24 Eylül 2013 Salı

4. Hitit Bölgesi & Amasya

Yolculukta Ankara trafiği ile uğraşmamaya kararlıydım. Başkent'in güneyinden, Haymana'ya, oradan da Kırıkkale, ve sonra da Amasya yönüne bastırdım.

Çorum yakınlarındaki Hattuşa ve Alacahöyük'ü gezdim!

Hey, makarnadan başka şeyler yediğim de oluyor canım! İmam İsmail Abi ile camiide yemek yerken...



Komşulardan gelen bal gibi tatlı kavun,
hurray diye bağırtır beni!!!!...




Misafirlerim de oldu


Yağmur çok güzel görünüyor, ama akşam
hava soğuduktan sonra işin tadı kaçtı.

Neyse ki çadır kurmak için durduğum köyün
muhtarı, eski okul binasını benim için açtı.



Amasya'lılar öyle sıcak insanlar ki... Bu amca, ezandan az önce,
 geç kalmamak için koşa koşa  Beyazıd Camii'nin kuş yuvalarını gezdirdi...



Bu da benim ıslak tshirt & köpük partim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder